Godt Nytt og fortsatt Godt Nytt?

Det er nok ikke helt min greie å ha så mange nyttårsforsetter. Jeg liker å ha forsetter hele året. At det man bestemmer seg for på akkurat denne datoen før et nytt år skal revolusjonere det neste året, har jeg liten tro på. Det ser man jo på statistikkene på treningssentrene som skyter i været i januar. I februar og mars er de borte og støttemedlemmer. Men for de det funker for er det knall!

Derimot har jeg noen ønsker for 2015:

! Skaffe en gradert jobb! Juhuu! Dette SKAL jeg greie!
! At mennesker kan holde julehjertet sitt åpent året rundt.
! Det bør bevilges mer støtte til at spesialister og behandlere i Norge kan reise til USA for å videreutdanne seg innen min kroniske lidelse og ta med seg hjem.

Jeg runder av bloggen dette året med å sitere Hal Borland:

«Årets slutt er verken en slutt eller en begynnelse, men en fortsettelse, med all den visdom som erfaring kan fylle oss med.»

Med ønske om et godt nytt år 2015 og best mulig helse til dere alle!

202 e900 rosa
Legg igjen en kommentar

